gömställe,sovställe,sladdställe, nappställe..



nappe har sitt lilla favis ställe under varat bord vid sängen. där han bland annat  alltid smyg tuggar pa andres wiisladd (den graa till höger) . Har oxa märkt att när man säger till honom sa springer han snabbt till sitt lilla gömställe..
Jag har ocksa hittat en ny hobby!!! Efttersom att jag far sta ut med Andres plagor (FISAR, KRAKPETNING ECT ECT)  sa har vi en väldigt gasig vovve som fisar sa fort han somnar och da gör jag som sa att ja viderbefodrar dessa fisar, hur da? Jo det är väldigt simpelt och enkelt jag bara viftar med handen och överföser gasdoften till Andres näsa.

Detta är ett väldigt enkelt och bra tips eftersom jag själv inte fisar, iaf inte framför folk... Det ända ni behöver göra är att köpa en shar pei hund och skaffa en pojkvän :)

Ciao la fea mas bellllllllla

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nenne, du får ge lille nappe hundmat o inte massa annat smått o gott så stackarn inte får så ont i magen så han måste släppa gaser som är utav den hemska odören du besriver.. heheh

2009-05-22 @ 01:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0