Grill och stek

Yes det är vad vi har gjort idag:)
28 grader varmt där vi har legat o stekt hela dagen, för inte o tala om vårat vattenkrig som utlöstes på en parkering. Det hela började med att vi skvätte vatten på Nappe.. Sen så tydligen spårade  det hela ut och jag fick en hel dusch kan man säga..

Även kollat på fifa youth cup som går här i schweiz, man u, real madrid, fc basel, peking fc dock  u-21 lagen, det var nästan så att man fick Gothia känslan över de hela faktiskt.

När vi kom hem senare så grillade vi och nu är det dags för en dokumentär som jag har laddat ner!
Finns det något mer underbarare i livet än min pojkvän och min hund?  TACK GUD för en underbar dag.



Gissa vems nos..?! hmm..

Oki, ciao.
Ville bara säga att jag saknar min familj och mina vänner i Sverige MKT! Ses snart!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0