RIK-FATTIG-TILLSAMMANS-ENSAM

Idag var min första dag pa jobbet och det var underbart att komma bort fran lägenheten och laget makal. :D
Städade en skiiiitstor villa idag. har ialdrig i hela mitt liv varit ens inne i en san biffiig villa i hela mitt liv innan, den hade 4 vaningar, hiss, kassaskap, 2 st vinkällare, över 25 rum det huset kostade 8 miljoner frank, alltsa gangra de med 7.

En sa stor villa för en famij pa sex  personer? Lite ensamt. fast saa rika och bortskämda..
världen är uppdelad sa konstigt ibland, varför kan inte ett gatubarn i brasilien fa bara en del av deras kaka? Masta de va sanna enormt stora skillnander i världen? Iaf sen när jag kom hem fran jobbet sa ville man bara spy för jag var tvungen att göra äckliga musslor o fisk o skit till mat..

Det har varit en trubulens bland askväder och skit här med..
ibland finns de patetiska saker i ens omgivning närmare än vad man tror, men var er själva och lat ingen ge er skit, YOU KNOW EXACTLY WHO YOU ARE!!!!!!!!!!!!!!!! CAN I GET ANYMORE FRESH NOW??? I  THINK I JUST DID


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0