ROADTRIP

Imorgon bär det av till svea rike och vi lämnar schweiz klockan 14.00 imorgon..
Det är med gamla bettan vi ska bila till sverige med.. HOPPAS ATT HON HALLER BARA!! :)
FIck ju punktering igar och fick köpa ett nytt hjul till henne, nappe ska saklart med och hälsa pa sin famalia en suecia.
 
Jag ska hem o ge min syster en puss pa magen och hälsa pa mina älskade vänner där hemma! :D
Träffade en svenska här och vi kanske ska byta lägenhet till seefeldstrasse där man har utsikt över sjön, hon vill ha störra lägenher och vi vill ha mindre?? Kan det bli bättre? Hoppas de funkar bara.

" Den 21 ariga Andres kommer överraska alla där hemma med arets finne pa näsan 2009, han ställde upp i den tävling och kammade hem priset., hans kommentar efter matchen:
-För mej handlar det alltid om prestera och jag känner att jag kan göra bättre, ni kommer att se mer av mej i framtiden.
Skulle ocksa vilja tillägga att tacka min familj och supportrar för allt stöd, nästa gang sa kommer den va gulare och saftigare. Imorgon blir det till att spräcka den, det har jag längtat efter.""

IMORGON SVERIGE KOMMER VIII!!!


Just det en sak till Kanyes nya video paranoid med rihanna som huvudperson i videon har kommit ut, alla sa att det skulle vara hans nya flickvän skulle vara med men tydligen inte :)


Kommentarer
Postat av: Cassandra

Ge din syster en puss på magen??? E hon gravid???

2009-05-28 @ 07:38:27
URL: http://cassis24.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0