bowling mästare.


Idag etter jag duschade och städade stack jag och Nappe iväg för och hämta Andres pa sin träning.



Nappe inledde äventyret med lite kiss.


Här kan vi se hur en fuskare ser ut innan tävlingen.
nöjd, glad och misstänksam ;) ( Nappe har ingen aning vad som väntar)


Mästaren själv Jennifer och Napoleon.




Lite drinkar före den stora bowling matchen


Nu börjar vi, jag börjar starkt...


där det första jag gör är att sla en strike saklart.



och lullen tar i sa de spjickej och till slut..


sa lyckas han  fa en liten spärr, da blir han sa glad att han sätter sig pa rumpan


men han ger inte upp min tjockis, de ska han ha cred för..



och nu kommer seger poosen :)


Ciao och god natt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0