soligt värre

vad gör nappe?


'



Okej, ska tipsa er om ni går in på www.mtv.com och där kan ni gå in på "shows" där dem visar alla program, just nu sitter jag och följer the hills, dem har alla säsongerna och dem senaste avsnitten där :) Är redan på säsong 4. Sjukt, för Ugly Betty går så sällan så jag måste ha en serie till att underhålla mej med.. Serier är något som jag älskar ända sen barnsben, "sex and the beach", "vita lögner", Big brother varför dog alla serier ut? Nu är det bara sånna bajsprogram som försöker vara roliga. En liten satsning på dokusåpor igen? ROBINSSON har ju kommit tillbaka och detta året har de varit riktigt roligt, samma som ensam mamma söker va också rätt så kul!

Imorgon är det 7 stycken lägenheter som jag ska åka på visning till, intressant? Nej! Ellenor va kunglig i det senaste robinsson avsnittet haha, ja svär hon har dolda talanger.. Jag skratta ihjäl mig sen när jag såg hur bra hon mådde, haha.
JARMO TUNG E DU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0