tappat de

Okej jag vet att jag har varit urursel på att skriva dem senaste månaderna på grund av lathet, stress och ork.
Men nu ska jag börja på allvar igen.
Okej uppdateringar.

1. Jag och Andres gjorde en gemensam tatuering för cirka 1 månad sen.
Symboliserar följande:
Två blommorna symboliserar liv, (jag den ena, andres den andra? ) 
Näsan= ett hjärta upponer- kärlek
Döskallem= vi är alla dödliga och ska påminnas om detta.
Sen är denna tatueringen speciell eftersom att den är gjord av 
våran favorit konstnär Takashi Murakami, min blogg är även
uppkallad efter hans konst, kaikai&kiki.




2 Det har kommit en ny söt liten björn in i vårat liv Napoleon Luis.
Rasen heter Shar pei och kommer ursprungligen från Kina.
För cirka 40 år sedan så var rasen näst intill utrotad fanns endast cirka 15 st kvar i hela världen, se guiness record bok!
En liten söt skrynklig snarkande hund!






Det är väl dem största sakerna sen har vi även skaffat oss en bil..
Haha, den e gammal o skrutig men tung..
Har ingen bild på den ännu men jag ska lägga in någon på den sen.
Sen har jag köpt årets hetaste hatt som jag ska introducera er!!
TUNG ÄR DEN OCH JAG :)

 

Oki, nu ska vi ut och körrrrra biil ciaaaao la fea mas bella 

Kommentarer
Postat av: Charlie

Hur går det för din pojkvänn i FC zurich? har han algt många mål? du får ju skriva lite om hans karriär där.

2009-05-14 @ 12:57:36
URL: http://www.google.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0