allting kommer tillbaka till en

när man minst anar det. Kollade på Alice blogg idag och helt plötsligt så slog det mej att vi faktiskt var vänner i 3 år och hon är på något sätt också är en del av mitt liv, en del av min historia, jag älskade tiderna med henne. Även om hon själv kanske inte vet det, för allting går så fort i livet helt plötsligt är man inte 16 o inte 18 utan man är 20år bor utomlands och har fullt upp med sitt. Den största överraskningen va en tjej som jag ALDRIG gillat nånstans som har varit ute o cyklat över allt, men till slut gick hon tillbaka till de hon var tryggast med.
Bara lite tankar..
jag 15 år Alice 17 år, tror jag, på en fest i Hindås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0