sundare livstil

Vi människor måste få en sundare livstil ocb det menas att man tar hand om sin kropp & jag håller med Anna Anka helt fullständigt i den kommentaren, okej du behöver inte träna 8 ggr i veckan därför.. Att vara tjock innebär alltid att utsätta sig för risker, många människor blundar för det och det är fel.. Diabetes är en av alla sjukdomar man kan få, jag tackar gud för att min mamma fick sin operation & nu ska Andres mamma också operaras. Men alla får inte operationer så därför måste framför allt tjejer i min ålder ta hand om sig redan nu.
tips
 l 
 l
 V
Små förbättringar..
-sluta röka/snusa
-drick 1 gång i månaden max
-Du är vad du äter..
-Motionera
-gör iordning dig, duscha sminka dej  eller sminka dej inte alls se fräsh ut vardagligt.
-vara positiv
-ha mål
-tro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0